oförklarliga blåmärken och bulor, hmm?

Hallå vet ni, jag tror jag har gjort illa mig på knät.
Det e fett svullet och gör ont som om de va ett blåmärke där, men de e inget blåmärke där.
Och jag kan inte komma ihåg att jag ska ha gjort illa det någon gång?
Får finurla lite på det!
Tycker inte ni att det är jobbigt att typ vakna en dag och känna att det värker på t.ex. benet och så när man tittar efter så är det världens blåmärke där, helt utan att man vet varför?
Det är skumt!
Men iaf. Nu ska jag nog söka lite bilder på snyggingar på google.
Mmmm *dräggla* Robert Pattison mmmmh!
På tal om snyggingar! Älskling kommer hem imorn! (eller ja, idag!!) *överhappy*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0