morgondagen

Hörni sötnosar!
Nu går jag nog och duschar, rakar benen och andra lite mer intima ställen (hahaha).
Det blir stranden imorn, kan ju inte komma som en hårig apa (hihi Carro, minnen. Kort förklaring: sommaren till sjuan började jag raka benen, men innan de så satt jag och carro på en brygga och tittade på våra ben, och jag konstaterade att dom var väldigt håriga, dock bara ljust hår, så jag sa att nu tror väll folk att det kommer en hårig apa, jag har ju till och med hår på fötterna!).
Och pga stranddag imorn, åker vi tidigt, ungefär vid 10 tiden. Jag som inte är en morgonmänniska går gärna upp så sent som möjligt, alltså typ halv 10 då, och då har jag inte tid för datan. Inte säker på hur länge vi stannar och så. Men när vi kommer hem behöver jag städa för på kvällen kommer det hit folk (mormor, morfar, moster, morbror och kusiner). Men jag hinner nog blogga då ändå! Så ni får vara berädda på att det blir ganska tomt i bloggen imorn då, jag måste filura lite på hur man bloggar från mobilen, någon som vet?
Men nu går jag och duschar, sen blir det nog sängen för mig!
Men ni kan få ett litet godnatt inlägg innan dess, alltså efter duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0