Modell/foto-dag med mig? :D

Är det någon som har lust att ha en foto/modell dag?
Haha det låter väll ganska töntigt, men det kan bli kul!
Man tar sig till nått fint ställe och leker lite framför och bakom kameran.
Iofs borde jag inte fråga såhär, eftersom jag nog inte skulle kunna "leva ut" riktigt som "modell" med vem som helst, haha.
Men iaf, nu frågar jag alla, okej? :)
Och om du inte är intresserad men vet något fint ställe man kan ta sig till i stockholm är jag tacksam för tips!
Någon Adriana Lima blir jag väll aldrig, men jag är ju inte långt ifrån, visst? ;)
Hahaha, skämt osido.
Nu går jag och lägger mig tror jag. Ja klockan är mkt.
Jag har börjat vända på dygnsrytmen klänner jag, är inte så trött.
Men det blir sängen nu iaf.
Vi hörs igen imorn pussgurkor!
gonatt<3

Adriana Lima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0