min kväll

Fick springa iväg till bussen förut, därför jag inte hann säga något.
Vi checkade lite film, Kenny Starfighter Begins. Jag dööör va rolig den var!
Hahaha.
Kom hem nu precis. Ska nog sova snart. Har ont i magen, haft de hela dagen, skumtskumt.
Dieten (eller va man ska kalla de) rullar på och jag känner mig riktigt duktig när jag avstår från godis, munkar, chips m.m. som folk försöker sukta mig med!
Mamma tycker jag är larvig, Andro också.
Om det är någon där ute som känner för att stötta mig kan den ju berätta för mig hur duktig jag är!
Nu ska jag dricka mjölk ur mugg och checka olika hemsidor efter viktig info. Sen blir det läsa bok i sängen. Myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0