Mihi

Snartsnart är det dinnertajm.
Kycklingsallad, mums!
Pappa och jag håller på att ladda över alla mina filmer till hans data nu, och alla mina bilder och det.
Känns ju lite skumt, jag vill ju inte att han ska kolla på mina bilder! Haha.
Men det blir nog bra.
Var tvungen att ta bort en del filmer tyvärr, jobbigtjobbigt.
Men jag sparade dom som är bäst, fast det kanske är ganska uppenbart, hahaha.
Så jag hoppas att jag får tillbaka mina bilder ikväll, annars blir det så tomt och tråkigt här på bloggen med bara en massa text, höhö.
Fast jag kan ju ta nån rolig bild från google, det ska jag fan göra!
Haha.



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA bilden är xD!!!!!
Han är lite lustig våran kung.

Kommentarer
Postat av: CARRO

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA omg, spanskalektionen xd jag bah satte på datorn, typ dog av garv, visade dig bilden, så satt vi där och typ gräääääät floder för vi garva så mkt. HAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAH fyfan va kul de va :D stackars angelo xd

<33333333333

2009-07-20 @ 21:11:05
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0