Lite tidsfördriv

9, saker du ser fram emot:
 - London i november
- Min födelsedag
- Börja skolan (lite nyfiken sådär)
- Steens-konsert
- Att få börja använda höst/vinterkläder (de e så mysigt)
- Skumparty
- The Voice i kungsan
- När Mickis kommer hem<3
- Att få handla nya höst/vinterkläder!

8, saker du har på dig dagligen:
- trosor
- bh
- smycken
- smink
-  skor
-  resten varierar

-

7, saker som irriterar dig:
- Att mina päron är så tråkiga och överbeskyddande
- Omogna människor som inte kan låta bli att bry sig om andras liv trots att dom inte är en del av det
- Att rita (för tillfället, jag blir bara sur)
- Att inte veta vad jag är på för humör
- Som resulterar i att jag inte vet vad jag vill höra för musik
- Killar som tror att man är kåt bara för att dom är det
- Mitt fett

6, saker du rör varje dag:
- Min mobil
- Mitt hår
- Mina bröst (skämt osido! haha)
- Min säng
- Min byrå
- Mina kläder

5, saker du säger ofta:
- Liksom
- Typ
- Skoja inte
- Asså
- Ofta

4, personer du vill spendera mer tid med:
- Marcus
- Farmor&farfar
- Nattis
- Natta

3, saker du gör dagligen:
- Sover
- Äter
- Borstar tänderna 

2, band/artister du sett live:
- Rihanna
- Chris Brown

1, person du vill tillbringa resten av ditt liv med:
- Jag måste nog säga Mikaela<3
(och Marcus, kan tänka mig honom som gammal gubbe, höhöhö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0