Johanna hälsar gonatt på sitt sätt

På grund av den väldigt sena tiden så har pappa fått tycka till och han säger såhär " Fimpar du nu?"
Jag kunde inget annat än att svara "Mm"
Så nu måste jag tyvärr stänga av datorn, imorgon är en ny dag och min kusin kommer väcka mig i ottan (hihihi, ottan Carro)
godnatt kära bloggläsare, och ha en så otroligt trevlig sovstund!
Hahahah förlåt ska skriva normalt, jag får lite flummryck såhär sent på kvällen bara. Men ah, som pappa sa så ska jag fimpa nu (det betyder inte att jag sitter och röcker och måste fimpa ciggen, nejnej utan de e väll nått stockholmsslang som bara gubbar förstår sig på, och jag dåra eftersom min pappa infekterar mig med sådana.)
Jag ska försöka dra me mamma och shoppa imorn, kanske jag får nått fint, mihi!
Nu ska jag iaf gå och lägga mig, ni behöver ju inte försöka väcka mig, då blir Johanna hulken eller liknande.
puss på rumpan<3 (ojojoj kinky, sorry, för er känsliga läsare så hälsar jag puss på pannan istället)

Kommentarer
Postat av: CARRO

HAHAHAHAHAAHAHAHAH OTTAN XD HAHAHAHAHAHAHAHA!

2009-07-10 @ 12:26:21
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0