gonatt

EHEHEHE -.^ (Adrian förstår gubben I know!) JAG ÄR SEXY GRR! SkOOOOOOOOJA GOTT FOLK!
Jag är bara väldans trött och ganska flummig.
Skyll på Mikaela, alla skylle på Mikaela, fuck you din fucking fuck neger.
Fan va sur jag blir!!!!!!!!!!!!!
SKOOOOOOOJA!
Jag älskar min neger flickvän!
Vetni hallå nej !
Jag borde sova, jag utgör ett hot mot mänskligheten och tillochmed djurligheten och några växtligheter....heter det så?
SKOJA.
Jag ska inte prata vuxen.
Men jag är bara så ooliiiidligt trött!
OCH FLUMM!
MICKIS SKA VI DANSA SHOTTIS!
Skoja, shit förlåt.
Nu kommer alla uppstoppade kanariehönor och äter upp mig snart.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
Jag måste bara få skratta en aning
gud nu tänker ni typ: eeehhh cp?!/är hon full?/vad går hon på?/har hon ätit farfars strumpor m.m.
HAHAHAHAHAHA FARFARS STRUMPOR!
mmmmums.
JAG VILL INTE SOVA!
nu ska jag smsa alla som är roliga bara för att väcka dom för jag känner mig väldigt busig!
HIHIHIHI JAG SKA NOG VÄCKA ANDRIJA FÖRST! :D:D:D:D jag är en sån elak flickvän, I LOVE IT :D! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0