Gonatt

Nu har släkten åkit hem, eller asså mormor, morfar, moster, morbror och kusinerna.
Viggo, morbror och moster är kvar fortförande.
Jag älskar mina kusiner! Dom är så härligt mysiga, jag har lekt med bilar med treåriga Viggo, ritat med åttaåriga Johan och pratat, kollat internet och haft kul med fjortonåriga Björn. Så mysiga alltså!
Men nu så är jag trött, man blir ju det efter en dag på stranden och om man ska underhålla barn hela dagen, hahaha.
Jag åkte lite på min skateboard ikväll, som jag köpte för några år sen när jag skulle lära mig, haha, riktigt kul faktisk, har ju inte så bra balans på den där saken då, men kul var det, haha.
Sen nu senare så blev jag lite trött och önskade att jag var 4 år igen och gick och satte mig i mammas knä, hihi, det märks att jag har blivit större, men det var mys ändå!
Imorn blir det Skansen med kusinerna m.fl.
Roligt roligt. Vi åker tidigt då så jag kanske inte hinner skriva då på morgonen, så det får bli sen senare!
Tålamodtålamod.
Men nu ska jag nog hjälpa till att plocka iordning lite och sen hoppa i sängen, det blir tidigt idag, kanske läser lite, myys!
gonatt<3

 jag saknar min älskling mer än mest<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0