gnällig Johanna, akta er!

Jag är grinig, sur och irriterad.
Jag vill ha en fin sommarklänning på mig nu ikväll, men har jag någon eller? Nej, jag har bara fula kläder.
Jag hatar att välja kläder, skit också.
Yes, pms:en är framme. den kan ta sig.
Sebbe går också runt och är grinig, jag fattar inte varför, snor all uppmärksamhet från mamma och pappa när det är jag som ska gnälla och klaga. Är det han eller jag som har mens eller?! Sur jag blir.
Mamma: Ha klänningen från skolavslutningen.
Jag: men den är ful
Mamma: Nej den är ju jättefin!
Jag: nej den ser ut som ett nattlinne
Mamma: nej det gör den ju inte alls det!
Som att jag kommer ändra mig bara för hon säger så, typ ba: åh ja, men mamma okej den är jättefin bara för att du säger det.
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Jag har rätt att vara såhär gnällig och jobbig. Men nu ska jag nog byta klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0