dagbok is the big S (= is the shit x1000)

mmmm...skriva dagbok!
Mycket bra, mycket skönt och mycket roligt att läsa senare också.
Till för dom som har hemligheter dom inte delar med andra än sig själv och dagboken.
Andra också såklart.
Superbra om man vill skriva av sig sina känslor lite och inte vill att allting ska hamna offentligt i bloggen, vissa saker hållar man ju helst utanför, vetni.
Men ah, nu ska jag lägga mig coh skriva dagbok, många sidor kommer de bli för jag bubblar av olika känslor just nu, för många för att jag ska veta vilken jag ska visa fram, för många för att jag ska veta vilka det ens är. Dom blandar sig i varandra.
Blä.
Nu blir det rensning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0