beslutsångest

blä jag är hungrig!
Så nu tar jag nått att äta sen ska jag nog sätta på nån bra film...typ...Morgan Pålsson!
Asså den kan jag se hur många gånger som helst, den är alltid lika rolig! Haha.
Han är så knäpp! Fast nu när jag tänker efter så såg jag den typ här om dagen..så jag ska nog titta på...näej jag vill se Twilight, men den jag laddade ner förut är SÄMST kvalitée och fel översatt så man blir fett förvirrad.
Nej jag ska nog titta på Poseidon, den är hemsk men den är bra!
Liknande som Titanic, eller ja, det är en båt som sjunker och typ alla dör men amn får följa med några personer som försöker ta sig ut.
Den får det bli.
Men nu ska jag fixa nått att äta! Kanske makaroner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0