7juli2009

Hellu.
Slaggade hos Carro igår till idag, kulkul hade vi!
Vid 00:00 höll vi på att somna men så 20 min senare så kom henne brorsa och hans kompis in och skulle ha ena Carros madrass, så vi typ vaknade till och smsade massa me människor för att hålla oss vakna. Sen blev vi helt totalflumm och jättepigga och somnade inte förens typ 4 kanske.
Idag väckte Carros mamma os vid 1 och tyckte att vi skulle gå upp.
Så vi gick upp och åt frukost och så.
Sen åkte jag hem. Har haft värsta fixartajm sen dess, hahaha. Duschat, haft inpackning, skrubbat kroppen ren med såna där vantar, tagit bort mitt avskavda nagellack för att kunna måla ny, smörjt in mig med värsta hudkräm, tog nån kräm mamma hade på fötterna som gör dom mjuka och goa! Ah, så har jag fixat te och  saltlösning till min piercing som jag ska börja tvätta ordentliget igen, så aa. Känner mig riktigt fräsch!
Men nú ska jag gå å tvätta piercingen och sen ska jag glo lite film!
puss på er<3

ps. Min bebis åkte till Jugge idag, kommer hem om två veckor, längtar redan galet efter honom!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0