28juli2009

Johanna is home!
Jag har varit hemma hos Marcus idag, vi spelade wii, det gick bra, jag vann hela tiden, om man räknar nerifrån alltså!
Hahaha. Nej jag förlorade alltså ganska rejält varje gång. Men det var ju för att jag lät honom vinna, eller hur! *blinkblink*
Sen så snackade vi lite med hans kompis på skype (jag måste nog fixa det alltså, så kul!), sen gick vi ut på hans altan och typ satt och snackade och spelade gitarr riktigt länge. Så värt.
Sen gick vi till pixxerian så han käkade lite sen drog jag hem.
Den här dagen har varit bra, det här behövde jag, kändes skönt att äntligen få prata ut ordentligt med någon. Bästevän liksom<3
Nu ska jag finurla ut det där med skype lite, sen får dom som vill säga till mig så typ kan vi snacka!
Juste!
På vägen hem så var det en viss f*tta som var otroligt omogen mot mig och som lyckades få mig en aning sur. Men nu har jag lugnat ner mig och tycker bara synd om personen som inte har nått annat liv än att hänga i tumba centrum!
overandout!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0