25juli2009

Jag drömde en dröm inatt.
Jag försöker komma på om jag tycker den var konstig, härlig, mysig, hemsk eller bara liksom skum.
Jag vet inte riktigt den var nog lite av allt.
Jag var hravid, det var bara några dagar tills bebisen skulle komma men min mage var inte stor alls.
Kanske lika stor som den är när man är i typ andra månaden. Men folk sa till mig att eftersom jag är så ung så blir inte magen större, för då blir inte bebisen lika stor.
Sen så dagen innan läkarna hade sakt att den skulle komma började jag få värkar och grejjer.
Så jag la mig ner på gatan och sa att nu föder jag mitt barn.
Hahaha så skumt.
Men det gjorde jag inte.
Men dagen efter så gick vi på bio, och DÅ mitt i filmen, eller det var typ reklampaus mitt i filmen så då gick jag ut på toaletten och födde mitt barn.
Sen gick jag tillbaka in i biosalongen och där satt min mormor, morfar, morbror, mamma, kusin, farmor och farfar.
Och mitt barn hade plötsligt blivit 3 år.
Sen vaknade jag med handen på magen som alla gravida brukar hålla, hahaha.
Det var läskigt.
Men ah nej jag vet faktiskt inte.

 <-- typ sådär

Kommentarer
Postat av: androo

du har titta på förmycke the grudge :*<33333

2009-07-25 @ 12:46:39
Postat av: Johanna

Antagligen :P<3<3<3

2009-07-25 @ 13:37:59
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0