23juli2009

Helluhellu!
Jag vaknade för ungefär en timme sen.
Har bara typ kollat på tv.
Och nu plattadejag nyss håret, men kan inte bestämma mig för om jag ska ha uppsatt i en toffs eller utsläppt, vad tycker ni?
Ringde och väckte Nattis också, stackarn har fått migrän, så vi snackade inte så länge.
Carro åker till Spanien imorn, kommer vara borta typ 10 dagar, usch!
Jag har lovat att gästblogga lite i hennes blogg så då kan ni ju kolla in lite där sen!
Men nu ska jag fixa till sminket sen blir det nog att jag åker till bibblan, alla böcker är utlästa, jag behöver nya!
Nån som har några bra tips? Helst typ romantisk, spännande eller deckare. Ah ni fattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0