22juli2009

Tjenatjena!
Jag vaknade vid halv tolv och då käkade jag frulle.
Sen nu har jag duschat ett tag, hehehe.
Så nu ska jag klä på mig och sminka mig och allt såntdära ni vet.
Sen ska jag typ träffa Andrija!
Vetni jag funderar på att ha en rimdag, jag får bara skriva saker som rimmar, alltså när jag ska skriva såhär om min dag och grejjer, så måste det rimma.
Haha det blir en liten utmaning, men kanske lite roligare att både läsa och skriva!
Bra tips från mig!
Tycker du att det börjar bli tråkigt att skriva blogg, rimma!
Och tänk inte nu "men jag kan inte rimma!" för alla kan rimma! Superenkelt och superkul!
Nu går jag och sätter på mig lite tyg (alltså kläder).
overandout<3 (filmen igår Andrija, haha, huu, läskig var den! för er som inte fattar: The Shining!)

Kommentarer
Postat av: androo

heeres JOHNNY !!!!!!

2009-07-23 @ 00:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0