13juli2009-14juli2009

Halloj allihopa!
Tomt i bloggen, förlåt!
Har inte varit hemma tyvärr.
Igår blev det Trosa sen snabbt hem och snabbt iväg till kusinerna för att äta middag och ha 5-kamp, riktigt kul, men vann inte, haha, jag är sämst!
Sen när vi kom hem va jag skittrött för hade ju inte sovit mkt på natten (som ni antagligen märkte, haha) så jag gick och la mig då direkt.
Idag vaknade jag vid nio-tiden och efter att ha ätit frukost ville Viggo upp på berget vi har på våran baksida, så jag fick ta på mig skorna och gå med han. Äta lite blåbär och vinbär, mums, haha.
Så började det ösregna och vi gick in igen, och då dröjde det inte länge innan mormor, moster och Johan (kusin) kom och fikade, gubbarna (pappa, morbror m.fl.) hade åkt och spelat golf så vi andra åkte till torekällberget, mysigt värre!
Minnen ploppar upp överallt liksom, haha, roligt.
Sen åkte vi hem vid fyra-tiden och nu är vi hemma efter att ha handlat och grejjer.
Har mensverk x1000 och är fett trött. Orkar nog inte göra någonting alls idag asså, förutom om jag har tur så kanske jag kan träffa Mickis en snabbis innan hon drar iväg till Luleå för att stanna där en månad, hua!
Men nu ska jag ut på altanen och leka med bilar med kusinen (ett mirakel att jag orkar!).
skriver senare.
hugsandlove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0