-

Dissade filmerna, trodde det skulle vara roliga komidier som min bror sa.
Haha, det kanske det va också, men jag tyckte det var tråkigt iaf.
Typiska killfilmer.
Sitter och chattar med Issa och Andro, dom e hemma hos Alex, myspys!
Imorn ska jag typ träffa Emelie! Hon har äntligen kommit hem från att ha varit lite överallt.
Vi ska gå till donken och handla glass, haha, hon hade nån rabatttjofräs där.
Det blir majs.
Sen på kvällen vill jag träffa Andrija, vet inte om han ska göra annat iofs. Men hehehe. Jag vet att han vill träffa mig!
Nej, skämtosido.
Vi får väll se hur de blir.
Jag fick sjuuukt stor lust till att sova nere i bäddsoffan inatt. får se hur jag gör!
Jag pallar iofs inte bädda upp och grejjer. Tror jag skiter i det.
Får ta och "inviga" min nya pyjamas inatt, hahaha.
mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0