skulle lagts in tiidigare idag, sorry för det

Hej folket
Sitter här invirad i en filt och försöker bli pigg, jag e så sjuuukt jävla trött. Men om jag sover nu kommer jag inte kunna somna sen ikväll, så jag kommer nog gå å lägga mig tidigt ikväll.
Första dagen i skolan idag, det var ganska okej.
Var jäävligt lättretlig iofs (blev inte så mkt sömn) och Carro och Sara utnyttjade det genom att reta mig heela dagen, åååhhh irriterande säger jag bara!
Mitt nya schema suger förresten, såå jävla dåligt asså.
Förut slutade vi runt 13:30 två dagar nu slutar vi runt 15:00 VARJE dag, och ingen jävla sovmorgon får man heller av dom snåljåparna.
En dag som denna är det bra att musiken finns
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0