skola imorn >.<

Jaha, ja då va de skola imorn då
HEMSKT
Men kul å träffa alla igen såklart
Kan nog bli kul egentligen faktiskt
Om man tänker på hur mycket vi brukar skratta och flumma
Haha
Nej men nu jävlar gäller det
Sista chansen att höjja betygen, jag måste ge gärnet
Kan kanske tyvärr inte sitta me flummgurkorna (carro, sara och mickis) på vissa lektioner (som tillexempel NO:n och kanske SO:n) måste koncentrera mig megamest och de e liksom dom jag har svårast att koncentrera mig på.
MIIHH vi kommer börja ha syslöjd igen :D (hahahaha jag e typ den enda som blir glad för en sån sak? xD jag är tönt) men jag har funderat...vette fan om jag gör de där nattlinnet iaf...kommer nog göra sommarklänningar, fast man måste iofs variera sig. Fan.
Men men, får se hur de bliir
Nu måste jag snart gå å lägga mig (kommer inte somna förens seeeeeeeeeeent eller kanske tidig morgon....kommer va levande lik imorn, VARNING!)
blir nog de sista jag skriver idag så
gonatt och puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0