Nytt år, nya möjligheter

Slappdag idag då
Legat i sängen typ hela dagen, men de va mys faktiskt
mådde inte så bra heller men de känns bättre nu
dålig uppdatering jag vet jag vet, förlåt alla. Men jag har haft ganska fullt upp, eller asså jag har inte varit hemma, haha.
Nu har lilkusinen, morbror och moster åkt hem till malmö så nu har jag fått tillbaka mitt rum igen, skönt, fast det är såklart väldigt tomt nu utan min lilla solstråle till kusin som springer runt och busar.
Kommer snart nya bilder på min bilddagbok, så håll koll där då. Kanske lägger upp någon/några bilder här sen också, vi får väll se!

Nyårslöften 2009
* Börja träna regelbundet
* Äta godis och annat onyttigt endast på helger (helst inte alls)
* Skaffa ett jobb
* Satsa mer på skolan och höja mina betyg yttligare
* Komma in på det gymnasiet jag helst vill


Pussar<3

Kommentarer
Postat av: CARRO

ÄNTLIGEEEEEEEEEN :D JAG HAR VÄNTAT SÅÅÅÅÅÅ LÄNGE PÅ DEHÄR ASSÅ :D<3333333

2009-01-03 @ 03:01:54
URL: http://typcarros,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0