huhu

jag är sur, jag vet inte varför, jag bara hatar allting just nu, men så får man vara ibland
jag känner mig typ..tom
inte tom som i hungrig (vilket inte skulle va så konstigt egentligen eftersom jag bara ätit en macka, liite spagetti, en potatis och lite grönsaker idag) men nej inte tom på de sättet
jag känner mig tom i hela kroppen, som att jag bara är ett skal, liksom ihålig.
men gud vet ni va jag kom på?
jag ÄR tom, jag behöver någon som kan fylla i det tomma i mig, men det kan ju inte vara vem som helst, den måste ju passa i mitt skal, fattar ni?
åh jag känner mig fett depp
typ hej jag heter emo
jag saknar folk
jag behöver en bra bok nu så jag kan försvinna lite från mitt liv
Mickis! Din twilight-bok är väl behövd! GLÖM DEN INTE PÅ TORSDAG!
inte ens musiken jag lyssnar på gör mig glad, då är det verkligen allvarligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0