Gymnasium

ÅHÅ MÄNNISKOR JAG ÄR A LITTLE BIT HAPPY NU =D
Jag har bestämt mig för att antingen gå samhälle-beteende eeller samhälle-ekonomi
Men vetni, matte är inte min starka sida så då blir de 1-0 till beteende
och en till sak, jag lyssnar hellre än pratar, så har det ju alltid varit, och jag vill ju helst jobba med människor så då blire 2-0 till beteende
men sen e de ju så att om man går ekonomi finns det så sjuuukt mkt att välja på att jobba med sen och det är ju liksom super bra att ha så då blir de ju typ 2-2
men så tänker man, hellre beteende än matte liksom
så då blire 3-2 men så blir jag osäker igen och de blir oavgjort...så jag får fundera lite på de där hörni
Sen behöver jag bara välja skola efter att ha gått på alla miljoner öppna hus jag ska på. Huhu.
Det här blir jobbigt.
Den 16:de februari ska jag ha valt, liksom aldrig att jag sitter sista dagen för då kanske sidan krachar av överbelastning, så nej, jag ska föraöka ha bestämt mig innan januari är slut, fast det är ju iofs öppna hus i februari men de löser sig people
aja

smidig jag äär, förut idag var jag sjuk trött å höll på å somna nu e jag typ överenergisk, KNAPPAST ATT JAG KOMMER SOMNA..känns de som.
TIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIII
gonatt gullisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0