Frapino<3

Förlåt
Jag är usel på att skriva.
Men jag har en anledning, faktiskt.
Jag har varit/är sjuk.
Influensan. UUUUUUSCH!
Men jag inte sjuk längre, jag har inte feber iaf.
Men nu är jag förkyld också, duktig jag är.
Hah.
Shit.
Men iaf...Ja har inget att skriva, eftersom det inte hänt nånting i mitt annars så händelserika liv (observera ironin).
Jag har ont i halsen.
JAG VILL HA CHOKLADFRAPINO! Så sjukt mkt faktiskt,.Det är jättegott.
Ni måste smaka den.
Men eftersom jag inte får gå någonstans för min elaka moder så kan jag inte åka till stan och titta på bio med min bästa bästevän (ja, Carro<3) och då kan jag inte handla Frapino. Stackars mig.
Men när jag blir frisk ska jag och Carro och handla Frapin, det lovade hon. Bra.
Nu har jag skrivit massa strunt och sådär och nu orkar jag inte skriva mer.
Btw. jag hatar den där reklamen för programet som ska visa hur dom gör dun typ! Så synd om dom där fåglarna, det är hemskt! Asså fyy! Dom kan väll iaf döda dom där fåglarna INNAN dom börjar rycka av allt dun. Jag vill fan rycka av allt hår (och lite skinn) från dom som gör de där asså. Jag hatar dom.
Aja, nu ska jag gå.
Jag vill ha godis
slängkyssar<3 (eftersom jag är sjuk vill jag inte smitta er söta läsare med mina kyssar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0