9 januari 2009

Åh jag skrev värsta långa om min dag så ba försvann det, blir man sur eller?!
Men ska försöka skriva om det.
Det hände inte så mkt i skolan idag, eller vi fick en ny spanska-lärare, som bara stod å snackade om sina barn och om Columbus hela lektionen.
Jag är så trött på killarna i klassen, dom är så otroligt omogna. Som på idrotten till exempell, liksom i slutet av lektionen börja dom (såklart) skjuta bollar på oss tjejer. Jag fick minst två bollar typ i huvudet, man typ säger åt dom att sluta för det gör ju liksom ont men dom bara skrattar och fortsätter. Jag ser inte det roliga i det.
På väg hem från skolan mötte jag en liten tjej (runt 6 år kanske) och hennes typ morfar eller farfar.
Hon ba: Hej!
Jag ba: Hej
Hon ba: hur många år är du?
Jag ba: 15.
Hon ba: vad har du på tänderna?
Jag ba: En tandställning.
Hennes morfar/farfar ba: Visa henne dina tänder då.
Hon ba log värsta så alla hennes gluggar syntes.
Jag ba: Oj, har du tappat massa tänder?
Hon ba: Aa, tre stycken *peka på gluggarna*

Haha, så söt.
Sen när jag kom hem så satte jag på en film och la mig i sängen och såklart så somnade jag redan i början av filmen.
Så jag sov några timmar, väldigt skönt asså!
Sen nu åt jag nyss.
Vette fan va jag ska göra nu, vill hitta på nått, träffa någon/några.
Huhu.
Min helg kommer nog bli ganska trisst, har ingen aning om va jag ska göra. Usch.
Nu ska jag nog sätta på en annan film, försöka vara vaken hela filmen. Haha.
Nej jag vill pyssla med någonting!
Usch jag måste göra nånting.
Får hitta på nått.
pussar<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

naae va sööt unge :D

2009-01-11 @ 16:27:03
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0