8 januari 2009

hallå vetni?
Jag vill ha en tattuering i svanken men vetni.
Om man har det så får man inte nån såndär bedövningsgrejj när man föder barn för bläcket kan typ åka in
Å liksom NEVER att jag tänker föda barn utan bedövningsgrejjsa
Då tänker ni nog att man kan ju göra kejsarsnitt, men de vill inte jag! Jag vill göra på de naturliga sättet, jag vet inte varför. Men jag vill va vaken när min bebis kommer ut, visst man kan va vaken när dom opererar men ALDRIG att jag tänker va vaken när någon skär upp mig liksom.
Mihi, jag vill ha en bebis
Jag längtar som in i heeelvete tills jag flyttar hemifrån btw, vi snacka om de i skolan å nu e jag fett sugen. Får vänta minst 3 år bara, uhu








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0