26 januari 2009

I fredags när jag va på sång, så frågade min sånglärare om jag ville va me å sjunga på nått musik-café som ska va i skolan.
Och jag sa att jag skulle fundera på det, och de är de jag gör nu.
Funderar.
Men liksom. Jag vet inte om jag vågar, liksom för de första det är i skolan, vilket betyder att alla i skolan kommer va där typ så om jag skämmer ut mig blir jag tvungen att byta skola (minst)
och för det andra, jag blir jättenervös när jag har all uppmärksamhet riktad mot mig och ska sjunga, jag börjar darra och min röst blir ostadig. Och då låter det inte bra.
Men jag vill. Tror jag.
Jag måste nog ba öva på att sjunga för folk lite.
Carro, nu skulle de passa fett bra om du och jag sjunger och spelar gitarr i stan.
Liksom perfa.

Nu ska jag gå å tvinna mitt hår (ja, Carro, tvinna xD)
Det blir sjukt fina lockar
Och det är så eeeeeenkelt
Man liksom slipper hålla på å fixa å grejja me locktång i flera timmar som bränner upp håret.
så bra :D
sen så ska jag gå å soova
typ
aa
gonatt<3


Kommentarer
Postat av: CARRO

va fiiiiint :D

och jaaaaaaaaa, du måste sjunga, du måste :D för min skull (a) haha ja vi får göra de, stå i stan sådär ;) fett kul. hahah fast ja kan inte spela gitarr jue :O men de löser sig :D

hahahhahaha tvinna XD men ja, de blev ju fint iaf ;)

puss

2009-01-27 @ 19:02:52
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0