today's the day

Jag är dööööööööööd.
Gick upp 8 imorse, sen har jag hållt igång heeeela dagen ända till halv 7.
Sprungit fram och tillbaka, bytt om från det ena till det andra, övat och övat, haft två konserter och ja.
Haha.
Så nu blir det hemma kväll ikväll, pallar inget annat.
De e najs.
Funderar på att komma upp inte så jättesent imorn och åka till stan och julshoppa det sista, skulle vara skönt.
Ska nog göra det, fett mysigt!
Hihi.

Just nu är släkten här, har käkat lite dinner och sådär.
REKLAMREKLAM!
Min faster och farbror har öppnat en ny butik i Strängnäs, där dom säljer lite smått och gott, heminredning m.m. Alfaville heter den typ. Eller Alfawille. Haha näe jag vet inte.
Sämst.
Men om ni bor där i närheten kan ni ju titta in!
Hälsa från mig, dom bits inte! hihi.

Nu ska jag leta efter en bra mysig vinter romantisk rolig film, om ni vet nån, TIPSA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0