the way you make me feel

Mysfika med kussarna, dom åker till Thailand på lördag dom jävlarna!
Avis blir man.
Björn hade klippt sig, kort! Han har alltid haft lite längre hår, haha blev nästan lite chockad!
Haha men snygging är han min lilla kusin, en riktig tjejmangnet!
Hihi.
Jaja imorn kör jag på att börja halv 12, ingen naturkunskap och sen idrotten kan jag inte va me på pga att jag inte är frisk ännu.
Så börjar efter lurren, huuuur najs?! HUNDRA!
Ingen fattar, höhö.
Nej men då ska jag ändå gå upp ganska skapligt så jag hinner med en lååååång dusch! Gud va härligt!
Nu ska jag spana tåg och grejjer och sen ska jag nog faktiskt hoppa i säng skapligt, är pisstrött.
gonatt på er<3

ps. jag saknar faktiskt min lilla batman, det är jobbigt, inte kul! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0