skoj in school

Tjaba tjena tja
Skolan idag har varit great!
Simmade ju också, de va ändå ganska kul, haha.
Jobbigt. Men kul!
Dom tre sista lektionerna blev heeelt knas, hahaha.
Flum ggr tusen, haha. Jag älskar min klass!
Matten var knasigast! Haha, en hårt arbetande Filippa på ena sidan om mig och två superbusiga pojkar på andra sidan, Fredrik och Wille! Hahaha. Så söta. Visade alla deras syskon och höll på, haha.
Fredrik: Men Johanna...VAD har du lagt här på bordet? (det var något ludd där)
Jag: Det är ju du som har bajsat. *skitseriös*

Sen började Filippa asgarva brevid mig, hahahah. Sjukt.
Ni skulle sett igår!
Jag och Sabine va heeeelt crazy på Engelskan! Våran lärare läste nått om typ Live Role Play om typ folk som köpte speciella kläder och vapen och sprang runt i skogen och typ lekte, jag ba: Men...vem GÖR det hära?!
vi börja asgarva och skrattade nonstop i minst 20 min innan våran lärare blev less och skickade ut oss.
Jaja, de va skoj iaf.
pusspåre

 KnasFredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0