rastlös

Jag har fått en finne typ vid tinningen, jag tror jag dör!
Nej men serri.
Jag måste börja träna förfan, jag börjar bli lite rund om magen.
Hihi, det kan ju vara mysigt, men jag trivs inte med deeet.
Mitt nyårs löfte får nog blir att vara nyttig och träna inför beach10.
Visst låter det konstigt, 10. Man måste nog börja säga hela årtalet nästa år asså. Uscha va jobbigt.

Jag är så otroligt rastlös just nu så jag håller på att dö.
Jag hart ingenting att göra och ALLT känns trist.
Jag vill typ gå och lägga mig för att kunna vakna och fixa mig och gå till skolan. DÅ är det illa.
Kanske ska gå ut och springa några varv runt huset, haha kommer ihåg att man gjorde det när man va mindre, och då bodde jag i radhus så det blev lååångt! Haha.
RÄDDA MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0