partyparty

Igår var knaaaaaas!
När jag kom dit va de inte så många där, typ bara jag och Carro (inte sparrisen utan en annan) och några grabbar.
Men de kom flera sen, skojskoj vare.
Ett tag hoppade Tim runt med mig på ryggen, haha sen kom typ massa grabbar och ba stormade mig och Wille, men Wille lyfte upp mig så jag kunde sparka på dom lite, haha! Teamwork förfan!!!
Nej men skoj hade jag, hihi. Carro är så härlig! Haha.
Men aja.
Här får ni ett litet klipp på några av grabbarna igår när dom dansar till "What is love", enjoy! (för, haha, det gjorde jag!)



Från vänster: Tim, Wille, Glenn, Emil och Micke


Kommentarer
Postat av: Ida

Nostalgi, fan att man inte åkte dit ändå! :P

2009-12-05 @ 13:51:35
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0