lols

Tjenis penis!
Skolan idag var suuuuuuuuuper!
Har haft happyhappy humör aaaaaaaaaaall day long!
Min svenglisch is väldigt good I think!
Men jajaaaa.
Klarade datakunskapstentorna, superduper, Johanna is the big S (= is the shit ggr 100000000000)
Jag har en sjuk röv fick jag precis höra, haha det uppskattas alltid! Haha.
Aja.
Nej trams från mig.
Nu ska jag fortsätta leta snyggingar i skolkatalogen som kom idag!
Mathildas friend e ju lätt snyggaste, kanske ska satsa?
Haha. skoja.
Men iaf.
Känner mig som 10 år igen, snart börjar jag pussa alla söta pojkar i skolkatalogen coh skriva en lista på snyggaste killar.
Mhm, de gjorde jag och Sparrisen som små flickor.
tjoooosan i trosan!

 körde på cutie-style idag! rosett och grejjer! gulligull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0