kaos á la SL

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jag kom till skolan till slut, efter mycket om och men.
Har gått hela dagen som en deprimerad zombie känns det som. Aja, that's life.
Som ni vet är tågen och bussarna galet knas, men kom hem iaf, efter flera förseningar och ettmkt trångt tåg, haha.
Skulle vara hur najs som helst med körkort och egen bil nu, eller en kompis med bil, eller en pojkvän med bil. Jag skulle tvinga honom köra mig överallt, hähähä.
På tal om det så har jag ingen aning om hur jag ska komma till skolan imorn om bussarna inte går.Måste kolla det... Sista dagen imorn ju! Feeett najs, börjar 11, så ska lärarna ba spela upp en pjäs för oss, hihi.
Någon som känner sig sugen på att skjutsa lilla söta mig till skolan imorn? (A)

Nej men skit på er jag fryser ihjäl, nu blir det nog en varm dusch om inte Barris tå mår tillräckligt bra för att åka pulka.
pössen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0