Johanna tänder på



Ögonbryns piercing:
Det är sexigt på nått vis. Jag vet inte riktigt varför jag gillar det. Men det ser väll lite tufft ut!
Lite bad-guy aktigt. Och som ni vet sen tidigare så är jag såld på bad guys!
Ja, vad ska man göra liksom?
Men piercing i ögonbrynet, ett stort plus!

Skäggstubb:
Haha det kan se ovårdat, äckligt, skabbigt ja hemskt ut.
Men det kan också vara otroligt sexigt! Enligt mig :) Haha det ser lite busigt ut, lite bad guy igen!
Men inget fjun! Då får det vara. Och ljust ska det inte heller vara, mörkbrunt eller svart. Inte så jättemysigt att pussa nån med stubb iofs eftersom det rivs en del, haha.
Men det är fint att titta på!

 
Här e liskom en exempellbild på stubbet och och även piercingen. Har egentligen en annan bild på sötnosen som jag gillar mer men hittar den tyvärr inte. Detta är för er som inte vet en av mina bästa kompisar! (och även min första pojkvän) en underbar kille! hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0