Johanna shoppar

Hemma från stan!
Helt slut är jag.
Varmt, mkt folk och ganska kaos dag.
Haha.
Aja, jag har iaf fyndat och handlat en del!
Wihu.
Men nu ekar det i plånboken igen, inte lika kul.
Men iaf, jag handlade:
* En grå kofta
* En foundation
* Ett rosa glittrigt läppglans
* En grå blus
* En brun stor tröja
* En svart tubkjol
Om ni har tur får ni se bild på det, men hoppas inte för mkt för jag tror inte jag orkar.
Inga planer för ikväll, blir antagligen att ligga hemma och kolla på Greys och kanske städa lite bland mina kläder.


Kommentarer
Postat av: Jasmin

man måste ju passa på att handla nu när mellandagsrean är på g :D

2009-12-27 @ 18:08:36
URL: http://jasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0