Hela livet är ett äventyr

Idag har jag vadat i vatten i källaren och lekt Titanic.
Haha.
Ni ba: vah?!
Nej såhär var det!
Jag och Mickis vaknade, utsvultna skulle vi gå upp och äta frukost.
Kliver rätt ut i vatten!
Jag ropar på pappa och ja, kaos.
Haha.
Det rinner in vatten nånstans så ungefär hela källargolvet är fyllt med vatten.
Jag har gått med en mopp och kört ner vatten i brunnen i tvättstugan, och på vissa stället var vattnet iiiiiiiskallt!
Så jag kände mig lite som ett offer på titanic innan vattnet hunnit stiga så mkt.
Vi har ringt runt till alla möjliga människor och grannen som är brandman ringde hit sina kollegor som kom med nån vattendamsugare.
Sexiga brandmän asså, mums ;)
Nu har jag precis duschat och dom andra damsuger vatten för fullt.
Jag slapp för jag ska in till stan med Mickis och Nattis!
Myspys ggr tusen!
Nu måste jag gå och sminka mig så jag blir klar nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0