god jul sötisar!

IDAG ÄR DET JUUUUUUUULAFTOOOOOOOOOOOOON!!!!!!!
Jag hälsar alla god jul och hoppas ni får de ni vill ha och får en bra dag och allting, hihi!
Jag sitter nere i Småland hos mormor och morfar just nu.
Vi kom ner igårkväll, myspys.
Satt och snackade och sådär, gick och la mig ganska tidigt, va sjuukt trött.
Vaknade alldeles för tidigt som man gör när man sover med familj + släkt.
Höh.
Snart kommer dom tvinga me mig ut på promenad, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Kallt.
Myser lite med deras isbjörn till kissemisse, hihi, mys.
Men ah, nu måste jag ut...
Skriver antagligen senare kanske!
Tveka inte att smsa/ringa!
Jag behöver all underhållning jag kan fååå!
bye bye äppelpaj!

 julpuss från lilla mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0