för mkt fritid

10 favoriter:
Färg: beror på på vad
Mat: Tacos
Band: Inget
Film: har ingen höhö men romantiska komedier är <3
Bok: jag har läst för många
Sport: typ. eh. jag gillar inte sport
Årstid: sommar och sol
Veckodag: freeedag och löööördag
Glassmak: Ben&Jerry Half Baked läääätt
Tid på dygnet: Kväll och natt

9 för tillfället:
Humör: blandade känslor
Smak: vadå? haha i munnen? eller ahahahahaha...jag fattar inte?
Kläder: Mjukisdress! :D
Bakgrund: vadå bakgrund? asså de här va knasiga frågegrejjer
Nagellack: ljusrosa :D
Tid: 18:41
Omgivning: mitt ruuum, myyyys
Irritationsobjekt: dig och dig och dig och dig, nej men jag blir lätt irriterad på allt och alla nu, förlåt

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Maria
Screen name: hmm...va? va e de?
Husdjur: Katt
Piercing: Hål i öronen
Förälskelse: Christoffer
Musik: ABBA-Teens
Bil: Min vita fina barbiebil, cab och allt! rosa däck, lila fälgar och tillochmed rosa bälten!
Kyss: Hihi, det var Adrian. Asså inte puss, utan kyss.

7 senaste:
Cigarett
: ehehehehe. fina flickor röker inte :) (A) typ
Mat: köttfärsbiff, potatisklyftor och tsatsiki! :D
Dryck: julmust
Biltur: igåår kväll
Kyss: alldeles för länge sen men ändå alldeles för nyligen
Spelad låt: Jay Candee - If I were you
TV-program: nej de va länge sen, film mest.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: jag dejtar inte
Brutit mot lagen: svårt att inte göra det
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ah hihi
Varit med på TV: Nepps
Kysst någon du inte känner: ja

5 nej tack:

Kläder: bagy-jeans
Mat: jag är väldigt kräsen
Musik: klassisk
Dryck: öl
Personlighetsdrag: självskhet

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Åkte pulka
Du kan höra just nu: Yiruma - Riwer flows in you
Du inte kan leva utan: kärlek
Du gör när du har tråkigt: det är topsecret!

3 personer:
Du kan berätta allt för: Ingen vet allt, men några vet väldigt mkt
Du tycker om: Mamma
Du inte gillar: dom som sårar mina närmaste

2 val:
Kaffe eller te: latte!
Vår eller höst: höst för då fyller jag år men vår för då är humöret ännu mer på topp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0