flamsen

Nej, serri.
Nu hoppar jag i säng, håller på att somna.
Kul att typ ALLA börjar skriva på msn nu bara för jag bestämmer mig för att gå.
jaja.
Skriver nog imorn bitti innan jag åker.
Ska nog flörta lite me mamma så jag får handla ett par gråa ribbade strumpbyxor, aaaaaaaaaaaasfint tkr jag.
Mina svarta är broken i grenen, värsta pullhålet där.
Fett smart om jag får för mig att inte ha trosor en dag.
SKÄMTÅSIDO!
Nu går jag ...
nu...
nu....
nej HAHAHA kommer ni ihåg när man va liten och pratade i telefon med en kompis och ba: du lägger på först!
ba: okej! *inte lägga på*
ba: men du la ju inte på!
båda ba: HAHAHA
osvosvosvosvosv!
aja, nu går jag iaf.
sov gott!
tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0