en arg johanna

Nu lägger jag mig och kollar på Greys, imorn blir det stan med Carro, tidigt.
Kanske skriver innan.
Du får gärna höra av dig, det gör mig glad, bara så du vet.

Och sen vill jag hälsa en annan person som jag inte längre ser som en person utan som en patetisk liten ful fitta.
Ursäkta språket. Jag bryr mig inte om du snackar skit om mig, om du kallar mig fula saker eller om du beter dig som ett svin till mig. För jag har inte gjort dig nånting, så jag behöver inte ta åt mig.
MEN. När du börjar snacka skit om min familj, då jävlar bryr jag mig. Då blir jag så himla lack. För dom har VERKLIGEN inte gjort dig nått och du känner dom inte ens. Om jag var du skulle jag passa mig jävligt noga för snart kommer du inte ens...gå på toaletten säkert!

Er andra hälsar jag gonatt och sov gott!
pussar från lilla mig<3


Kommentarer
Postat av: Linda

hahah ojdå, johanna e farlig ;)

2009-12-28 @ 12:44:27
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0