klänningar

Klänning från Ellos 249:- finns i lila, svart och rosa. Isf var ju den rosa tuff! Men nja, inte riktigt sån jag ville ha.



Klänning från Halens 249:- finns bara i svart, lite samma stuk som den över, kanske ska köra på nått sånt i år alltså?



Klänning från Halens 899:- finns i ljusrosa och svart. Jag kommer aldrig glömma den här klänningen, jag är nog kär, det är den här jag vill ha på nyår egentligen. MEN. Mamma vill inte betala en så dyr klänning, och jag har inte dom pengarna själv. FUUUUUUUUCK!



Klänning från Halens 899:- finns i guldpajlettrig. Samma med den här som den över, nått jag vill ha men aldrig kommer få.



Klänning från H&M 199:- finns i blå och svart. Vad hittar man inte på H&M?! Haha, den här va lite småfin iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0