beslutsångest

Tjena snyggingar!
Jag mår bättre idag, men min hals är fortfarande heelt f*ucked up.
Skolan idag va helt okej, fick sällis av Ida på väg hem. Hon skulle till sin lilla pojke, hihi gulligt!
Jag vill också ha en kille att åka till efter skolan!
sug.
Aja, nej nu ska vi inte vara såna.
Killar är skit.
Träffade min lilla Mickis i tumba också! Härligt, jag har inte träffat henne på fööör länge. Saknar min lilla älskling juu!
Juste på lunchen var jag och Linda och sniffade lite parfymer på Kicks.
Nu står det mellan två olika parfymer: Jessica Simpsons Fancy och Diesels Fuel For Life!!!
Beslutsångest ggr tusen, alla tkr olika.

Vad tkr ni?!

vs.


Kommentarer
Postat av: CARRO

DIESEL DIESEL DIESEL :DDDDDDD <33333333333

2009-12-08 @ 22:39:38
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0