15 dec

Idag har jag varit stressad ungefär exakt hela eftermiddagen.
Julshowsgrejjen gick bra, dog lite åt en tant som dirigerade, inte bara att hon stod och fick massa ryck i hela kroppen och speciellt armarna så hade hon också universums fulaste kavaj. Det var röd och brun randig, breda ränder! Inte vackert. Jordens fulaste glasögon och hela hennes ansikte såg ut som att det tillhörde en mus.
Hihi, elak jag är, men så var det.
I slutet skulle alla sjunga en sång, en sång jag inte kan så bra eller alls, ehehe.
Så säger hon att det är fyra verser, jag ba: ehehehh...heeidåååh!
Inte, jag stog kvar och såg glad och söt ut som vanligt.
Träffade Emil där också, han skulle spela saxofon, fett duktig! Hihi.

Nej höni slut me skitsnacket, jag börjar 13:15 imorn, slutar 14:00, alla vill va mig!
Sen ska jag in till stan och köpa min stora kärlek, klänningen!

Nu känner jag att humöret inte riktigt är på topp, känns som jag gått i en snöstorm i Nordpolen i ungefär ett år så nu ska jag nog mysa ner mig i sängen framför en film.
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0