uuuuh!

detta är inte min lyckodag -.-
1. nån ful fransman har gjort ett spotify-konto med MIN mailadress
2. Jag kan alltså inte skapa mitt egna konto
3. Jag måste ta bort hans konto
4. Jag vet inte ens VART man klickar för att ta bort ett konto
5. Min mobil dog så jag tog fram min laddare
6. Jag skulle sätta i laddaren i min skarvsladd under databordet
7. Skarvsladden var full
8. Valde att dra ut lampan eftersom dom andra går till data, hödtalare m.m.
9. Jag drog såklart ut fel sladd, högtalarsladden
10. Jag satte i sladden igen, men ingen musik kommer ur högtalarna!

det kan inte bli så mkt värre just nu.

Kommentarer
Postat av: Matilda

aw :(

2009-08-06 @ 23:32:57
URL: http://tiildaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0