Helveteskvällen

Jag åkte in till stan vid 2 och träffade Nattis och Mickis, gud så kul det var att träffa dom igen asså!
Vi gick runt lite och sådär, gjorde inte så mkt liksom.
Vid 7 drog vi oss till kungsan för The Voice började klockan 8. Carro och Sofia kom då nån gång.
Sen började det! Darin var först ut, inte världens bästa men ah.
Vi hade skoj. Fast efter ett tag drog jag och Carro och köpte dricka och där mötte vi Mickis och Nattis som hade försvunnit. Vi gick tillbaka tillsammans in i folkmassan där vi stod och dansade och ja, haha.
Sofia, Sofia och Emma va också där. Sen skulle Carro och Sofia gå till NK och möta nån kompis till Sofia. Så jag, Mickis, Nattis, Emma och Sofia stannade kvar där vi stod i regnet, haha.
Jag skulle träffat Mr. Hemlig där efter så jag liksom stod och såg fram emot det liksom, Janet som sjöng gillar jag ju inte så mkt, eller hon e ju bra men jag e ju inget fan liksom.
Så helt plötsligt börjar folk trycka sig bakåt mot oss, alla med panik i blicken och bara försökte springa ifrån nått, någon skriker att det brinner, och innan jag hunnit reagera har jag vänt mig om och börjat springa med folkmassan från det jag trodde var eld. Allt blev helt suddigt, jag kunde inte se nånting, det sved i ögon och hals, det gick knappt att andas. Jag tänkte liksom att fan, brandrök är inte såhär?! Så jag fattade att det var nånting annat, ett tag fick jag för mig att det var nån giftig gas och höll handen för mun och näsa. Och precis då kliver någon på min sko så jag ramlar framåt och tappar skon.
Folk springer över mig och runt mig och jag trodde seriöst att jag skulle bli helt nertrampad och dö. Så jag började skrika, jag skrek så högt jag bara kunde för att folk skulle höra mig och inte kliva på mig. Då känner jag att nån tar tag i min arm och drar upp mig fötterna igen, jag hinner inte se vem det var eller nått men dum som man är så försöker jag trycka mig mot folket för att hämta min sko, men det går inte och luften svider fortförande i hela ansiktet.
Så jag låter folkmassan forsla mig framåt så jag till slut är nere vid ung08-info-tältet. Där är luften ren och jag börjar typ hyperventilera för att få in så mkt syre jag bara kan. Hela luftstrupen svider sjukt mkt men jag måste ju andas liksom!
Och på scenen fortsätter Janet sjunga, och jag tänker att varför slutar hon inte sjunga för? ser hon inte va som händer eller?! varfär är det ingen som säger nått eller förklarar vad det är som händer!
Jag tar fram min mobil och försöker ringa Mickis och Nattis, men det går inte fram för nätet var ju typ överbelastat.
Jag går tillbaka till dit där jag tappade min sko och hittar den.
Sen ringer jag Carro, eftersom hon är en bit ifrån liksom.
Jag vet inte riktigt vad jag säger men helt plötsligt står jag där och stortjuter, tårarna bara rinner och Carro hör knappt vad jag säger.
Men vi möttes iaf vid Fridays, där börjar jag gråta ännu mer och bara klamrar mig fast vid Carro. Vi försöker få tag på mickis och nattis, Till sist får vi tag på Mickis och möter henne, men Nattis går inte att ringa till. Och hon kan få epelepsianfall om hon blir stressad och tänk om hon liksom låg nån stans och krampade, och då började jag gråta ännu mer.
Men så ringer hon från en kompis mobil till Mickis och vi möter henne.
Jag tittar ner på mina byxor och ser att jag fått hål på knät och att det är blodigt och äckligt. Men jag känner ingenting.
Jag bara skakar.
Nattis och Mickis blev upphämtade av Nattis pappa och åkte hem.
Jag och Carro gick mot tåget, men ändrade oss och gick till donken för att handla dricka.
Där inne är det KAOS! Och då menar jag verkligen kaos!
Minst 50 st blattar (ja, jag använder det ordet nu) stormar ut och där inne står två killar och blöder från ansiktena. Helt förstörda.
Vi ställer oss i kön och när vi står och väntar kommer dom där j*vla blattarna (ursäkta språket men vid det här laget orkade jag verkligen inte med nått mer) tillbaka och hoppar på nån kille, en stol flyger genom luften och det är blod överallt. Jag försökte skydda mig bakom folk för att inte hamna mitt i bråket. En tjej står och håller pappershanddukar mot en killes huvud där det bara rinner blod.
Carro skriker in till personalen att dom måste ringa polisen, vet inte om dom hade gjort det innan, men då gjorde dom iaf det.
Vi fick våran dricka och på väg ut ser man liksom hur det är blod över hela golvet, borden och fönstret.
Jag som redan var i chock liksom.
Carro åkte hem med sin brorsa och jag skulle möta min brorsa.
Mamma ringde helt ovetandes om vad som hade hänt och jag började gråta när jag skulle berätta. Sen träffade jag Sebbe och hans kompisar och då undrar han varför jag gråter fast jag liksom berättat vad som hänt. Dumhuve. Thommy bara garvar, ännu mer dumhuve.
Sen krånglade tåget hem, blev 35 min försenad men hann precis med sista bussen från tumba.
Jag var helt slut och sjukt kall när jag kom hem. Där en orolig mamma och pappa satt och väntade. Mamma erbjöd mig att sova i deras säng men de ville jag inte. Fast än jag fortförande var helt skakig i hela kroppen.
Somnade iaf till slut, men när jag blundade såg jag folkmassan rusa mot mig, det var hemskt. Värsta mardrömmen som blev sann liksom. Fyfan, jag fattar inte vad folk tänker?! Tyckte dom att de var roligt på nått sätt?!
25 personer var liksom tvugna att få akutvård.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men shiit va hemskt:O och stackasrs dig de där lät hemskt och vissa blattar är helt sjuka i huvet!

2009-09-21 @ 13:21:43
URL: http://forever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0