Johanna<3Caroline

Hihi, vetni, idag när jag och Carro såg varandra i skolan ba sprang vi mot varandra och kramades ihjäl samtidigt som vi skrek värsta, haha, alla ba kollade.
Jag träffade henne ändå senast i lördags. Men jag saknar henne så fort jag inte är med henne.
Det är liksom hon&jag. Det har det alltid varit, ända sen sexårs bby! Ända sen dess har vi varit Carro&Johanna, alla har vetat att det är vi, det är bara så självklart liksom.
Du kommer alltid vara den som får reda på allt först, den som jag kommer till när jag är ledsen och den som får mig att le även fast livet har rasat ihop. Det stämmer verkligen att om man vill ha mig så får man dig på köpet. Som liksom, köp en platt-tv från elgiganten och få cykel på köpet, hihi.
Att kunna se på varandra och veta precis vad den andra tänker, det är äkta vänskap.
Nu var det egentligen inte meningen att jag skulle skriva värsta texten här till min lilla bebis, men det bara blev.
Du är och kommer alltid vara min bästis.

här kommer några gammla godingar!







Kommentarer
Postat av: CARRO

aaaaaaaaw, bäääääääääääääästis, jag älskar dig! ja, de ska alltiiiiid va vi, och de har alltid varit. du är bäst. gullefjuuuuuuuuun <33333333333333333

och hahaha, de stavas gamla! ;D hihi.

love u

2009-08-25 @ 22:06:28
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0