Skansen


 Jag lär honom allt jag kan!
 Mormor och kusiner
 gullunge<3
 Bara för att vi är stentuffa

 Min absoluta favorit! Sälen, lite lik mig nästan, liksom rullar fram ibland!
 Björn och björn (hahahaha jag tyckte de va fett roligt! Alltså min kusin heter liksom Björn)
 Typ hej jag vill krama den
 Lemurer är lätt sötast
 hihi, får man vara med?
 Okej, dom där är också mina favoriter, så roliga!
 kolla bebisen :D
 Syns kanske inte så bra, de e en orm iaf, en riktigt stor en, usch!
 Finns det nått äckligare än råttor?!
cooling med mohikan, får mig att tänka på Marcus, vet inte varför x)
 den där röde jag....naaat
 När jag fyller år önskar jag mig ett akvarium med massa fina fiskar (en Doris är ett måste!)
 Den där döpte jag till Johanna, för jag är en stjärna, fiffigt va?!
 Håriga spindlar är inget för mig!
 jag får rysningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0