roligaste klippet!

Åhvetni!
Carro lovade att jag skulle få låna hennes svarta spetströja tills imorn!
Är hon inte bara för gullig! Men ni vet, vad är det man har bästisar till egentligen?
Skoooooja!
Hihi, ett skämt mellan mig och henne som vi säger typ alltid.
Så ja, jag funtar på att ta mina svarta jeansleggings, ett vitt långt linne och den svarta spetströjan, funkar de eller?
Eller ja, de e svårt att veta när man inte sett, men jag ska visa bild när jag fått tröjan! Alltså typ ikväll.
Det blir nog najs tror jag.
Hallå vetni!
Vi ska ha skolfoto imorn, första dagen liksom! Hur sjukt är inte det!?
Fatta pinsamt om man blir typ fulast ever!
Olika strumpor när man sitter längst fram liksom! Fast man har ju stövlarna på sig...HAHAHA SKOJA!
Ojojoj, jag ska lägga in de youtubeklippet här alltså, det är så roligt! Ni måste titta!
Det börjar typ på 1:15, om ni inte vill titta på hela, men de e sjukt kul så ni borde kolla på hela! De där e liksom bara sååå jag och Carro! Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0